שאלות ותשובות

הזמנות:

  1. איך מבצעים הזמנה באתר?

ביצוע הזמנה באתר שלנו הנה תהליך פשוט וברור.

  • תחילה, יש לבחור את המוצרים אותם אהבת ולהוסיף אותם ל"עגלת הקניות".
  • ניתן לוודא ב"סל הקניות" שכל הפריטים שבחרת אכן נמצאים בעגלה (מומלץ לוודא גם את הכמות של כל פריט ומידתו).
  • במידה וישנן בקשות מיוחדות בהזמנה ניתן להוסיף זאת בשדה המתאים.
  • הקליקו על "המשך לרכישה"
  • כעת, יש להזין את פרטי ההזמנה ולבחור בשיטת המשלוח.
  • במידה ויש ברשותך "קוד קופון" יש להזין אותו בשדה "הנחה" ולהקליק על "מימוש" לעדכון המחיר הסופי.
  • יש ללחוץ על " המשך לשיטת התשלום".
  • בראש העמוד מוצגת ההזמנה עד כה.
  • בחלק התחתון של העמוד ניתן לבחור בשמירה של הכתובת אליה נעשית ההזמנה או לבחור בכתובת אחרת.
  • לאחר שכל השדות הרלוונטיים מלאים יש להזין "השלמת הזמנה".
  • יש להזמין את פרטי חיוב האשראי ולאשר את התשלום.
  • כאשר ההזמנה הושלמה, תתקבל מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה.

במקביל, תקבלו מייל עם אישור ההזמנה, בו יהיה קישור שבאמצעותו תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה.                                        

עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח :)

  1. האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

כמובן, ניתן לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות שלנו אשר פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 בטלפון: 073-7966337. מעבר לשעות אלה תוכלי ליצור עמנו קשר באמצעות עמוד הפייסבוק שלנו או במייל שכתובתו julianna@pazpremium.com

  1. איך מממשים קופון הנחה?

לאחר שבחרת את כל המוצרים אותם אהבת יש להיכנס ל"עגלת הקניות". להקליק על "המשך לרכישה". תחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "הנחה", יש להזין את קוד הקופון שברשותך וללחוץ "מימוש" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.

  1. האם יש צורך להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכל/י להישאר בעניינים אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לך את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ובפריטים שאהבת ב-Wishlist.

  1. האם הרכישה באתר מאובטחת?

כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. ניתן לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב-  https://  (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

  1. איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?

לאחר השלמת הרכישה באתר תקבל/י מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף, תקבל/י את מספר ההזמנה וקישור אליה על מנת שתוכלי לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.

  1. מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express וישראכרט.

  1. מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?

קראו כאן אודות מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים שלנו.

  1. איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע הזמנה?

ביצעת הזמנה ואת רוצה לשנות אחד או יותר מהפרטים? התקשר/י למספר 073-7966337 שירות הלקוחות זמין בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00. מכיוון שההזמנה כבר בוצעה, אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני ולא באמצעות המייל או עמוד הפייסבוק וכך נוכל לערוך את השינויים הרלוונטיים לפני שההזמנה תישלח.

  1. האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?

במידה ותרצי להחליף או להחזיר את הפריט שקיבלת, אין שום בעיה!

כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, הקופסא והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

איך מחליפים?

  1. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם, בטלפון: 073-7966337 על מנת לבצע את בחירת הפריט החדש.
  2. תשלום/ זיכוי ההפרש יבוצע טלפונית מול שירות הלקוחות
  3. אנו נתאם משלוח לאיסוף המוצר. עלות המשלוח הינה 40 ₪
  4. לאחר קבלת המוצר בחברתו ואישור כי לא נעשה בו שימוש ו/ או נגרם כל נזק, יתואם מולך משלוח חדש בעבור המוצר שבחרת ללא עלות נוספת.
  1. היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?

את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) ניתן לראות בלחיצה על אייקון הלב המצוי בצד ימין של הסרגל שבראש הדף. מתוך רשימת המשאלות ניתן לבחור אילו פריטים להעביר לסל הקניות ואילו פריטים לשמור לרכישה הבאה. על מנת שהפריטים שבחרת להשאיר ברשימה אכן יישמרו ותוכל/י להתבונן בהם מכל מכשיר, עלייך להירשם לאתר.

  1. האם ניתן לארוז למתנה?

כל התכשיטים שלנו נשלחים כאשר הם ארוזים למתנה. כך האריזה שלנו נראית:

האריזה של ג'וליאנה

משלוחים:

  1. מה עלות המשלוח?

משלוח חינם עד הבית! בהזמנה מעל 299 ש"ח

בהזמנה מתחת 299 ש"ח עלות משלוח עד הבית 40 ש"ח בלבד

  1. תוך כמה זמן אקבל את הפרטים שהזמנתי?

הזמנתך תישלח תוך 2 ימי עסקים מרגע אישורה (למעט פריטים בהתאמה אישית אשר משך הכנתם משתנה ונמשך בין 7-14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.) ותגיע אלייך עד 5 ימי עסקים. עם שליחת החבילה תקבל/י עדכון שהחבילה יצאה והיא בדרך אלייך:)

למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן

  1. ניתן לשנות את כתובת המשלוח אם סיימתי לבצע את ההזמנה?

התקשר/י או סמס/י לטלפון 073-7966337 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00, מכיוון שההזמנה כבר בוצעה אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני ולא באמצעות המייל או עמוד הפייסבוק וכך נוכל לשנות את כתובת המשלוח לכתובת החדשה.

חומרים ואחריות:

  1. אם אני רגיש/ה למתכות?

כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים, שכן, הם עשויים זהב.

    1. האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

    בהחלט, התכשיטים שלנו עשויים זהב כך שניתן לעשות איתם ה-כ-ל.

    1. האם קיימת אחריות על המוצרים באתר?

    כמובן, אנו מעניקים אחריות מלאה על התכשיטים שלנו למשך שנה שלמה! יש לשמור על תעודת האחריות על מנת לממשה.

    קראו כאן אודות פרטי האחריות המלאה שלנו.

     

    כללי:

    1. כיצד ניתן להתעדכן על המבצעים וההטבות של Julianna?

    אנחנו מזמינים אותך להישאר מעודכנת באמצעות הצטרפות לניוזלטר שלנו

    בנוסף, אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם.

    1. אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?

    כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר באחת מהדרכים הבאות:

    1. איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?

    ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.

    1. איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?

    בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות לטבעות שלנו, אם את/ה זקוק/ה להכוונה אישית ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 073-7966337 ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.

    1. האם ניתן להזמין תכשיט בהתאמה אישית?

    במידה ויש תכשיט מסוים אותו תרצה/י לייצר בהתאמה אישית התקשר/י למספר 073-7966337 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 ונשמח לעצב יחד איתך את התכשיט עליו את/ה חושב/ת. כל תכשיט ניתן לייצר בחומרים שונים לפי בחירתך: זהב, זהב לבן ו/או שילוב יהלומים.